Посольство України в Ліванській Республіці

, Київ 04:48

Розгляд звернень громадян

Кожний громадянин України, який перебуває за кордоном, може звернутися до консульської установи України по допомогу. Це можна зробити таким чином:

  • зателефонувати до консула особисто або до будь-якого співробітника консульської установи України, чи передати інформацію через третю особу, гуманітарну організацію (тел: 05 921-972, 05 921-975);
  • особисто прийти на консульський прийом (Ліван, Гірський Ліван, Баабда, вул.Антуана Ель Раіса. Прийомні дні: понеділок, середа, п’ятниця з 9.00 до 13.00);
  • звернутися факсом чи поштою (факс 05 921-973, 05 921-974). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, контактний телефон (факс), громадянство та викладено, по можливості - детально, суть проблеми. Зазначене звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати;
  • направити своє звернення електронним зв'язком на адресу консульства emb_lb@mfa.gov.ua; ukrembassy@inco.com.lb;
  • звернутись до будь-якої офіційної установи або ж до неурядової правозахисної організації з проханням передати відповідну інформацію консулу України.

Центр допомоги громадянам України за кордономМЗС України

Центр допомоги громадянам України за кордоном
Велика Житомирська 2, м. Київ, 01025
тел.: +38 044 238 16 79

 

До уваги громадян України!

Щодо забезпечення прав і законних інтересів усіх громадян України за кордоном

Належне забезпечення прав і законних інтересів усіх громадян України за кордоном є пріоритетним завданням державної політики у сфері консульських зносин України з іноземними державами.

Виконуючи це завдання, Департамент консульської служби і закордонні дипломатичні установи України (ЗДУ – посольства, генеральні консульства, консульства) діють у відповідності до положень Конституції, низки спеціальних законів України та нормативно-правових актів Президента й Уряду України, використовують увесь інструментарій міжнародного права.  

Консульський захист у випадках надзвичайних ситуацій надається усім громадянам України, які цього потребують, безвідносно до статусу і мети їхнього перебування за кордоном. Консульські дії вчиняються відповідно до профільного законодавства України.

Із вжитих останнім часом заходів з метою оптимізації консульського обслуговування відзначимо:

  • запровадження в закордонних дипломатичних установах щоденного (5 разів на тиждень) консульського прийому громадян, в т.ч. за надзвичайних обставин – у позаробочий час, а також вихідні та святкові дні;
  • започаткування функціонування цілодобових телефонних «гарячих» ліній для оперативного зв’язку з консулом в разі загрози здоров‘ю, життю чи смерті (номери розміщені на веб-сторінках ЗДУ);
  • функціонування в МЗС при цілодобовому Центрі оперативного реагування телефону «гарячої» лінії - +38 044 238 16 57;
  • регулярне оновлення на веб-сторінках МЗС і ЗДУ довідок з актуальною для громадян України інформацією щодо понад 180 країн світу – про правила поведінки, безпекову ситуацію, умови працевлаштування, надання медичних і соціальних послуг, митні питання, корисні номери телефонів.

З метою отримання максимально детальної інформації з консульських питань пропонуємо уважно ознайомитися з відповідним розділом «Консульські питання» веб-сторінки дипломатичного представництва чи консульської установи у країні, де Ви знаходитися. В такий спосіб Ви зможете завчасно підготувати відповідний сет документів для вчинення потрібної Вам консульської дії. Для отримання консульської послуги заявник особисто звертається в будь-який зручний для нього час в межах годин прийому до установи, на території консульського округу якої він тимчасово перебуває/постійно проживає.

Дотримання запропонованих нижче рекомендацій сприятиме заощадженню Вашого часу в разі потреби отримання як «типової» інформації консульського характеру, так і ефективної допомоги в разі потрапляння у надзвичайні/скрутні ситуації:

  • надавати перевагу відвіданню веб-сторінки (розділ «Консульські питання»)  в разі потреби отримання інформації на кшталт: графік роботи установи, її консульський округ, перелік консульських дій, необхідні для їх вчинення документи від заявника, терміни та тарифи;
  • надсилати звернення електронною поштою в разі потреби надання важливої, на Вашу думку, інформації для консульської посадової особи;
  • практикувати звернення телефоном переважно в разі потреби отримання від консула інструкцій при нетипових/скрутних ситуаціях.

Вашими думками щодо консульської складової діяльності МЗС, роботи консульських працівників центрального апарату, закордонних дипломатичних установ України Ви можете поділитися, надіславши інформацію на електронні адреси:

Щодо оскарження дій консульських посадових осіб, які, на Вашу думку містять прояви корупції, прохання звертатися до Сектору з питань запобігання та виявлення корупції МЗС України

  • spk@mfa.gov.ua, +38 044 238 15 87 – Сектор з питань запобігання та виявлення корупції МЗС України

Принагідно повідомляємо, що розгляд та опрацювання звернень громадян (пропозиції, заяви, скарги) здійснюється МЗС України, закордонними дипломатичними та консульськими установами України відповідно до Закону України «Про звернення громадян» № 393 від 02.10.1996 р. Громадяни мають право звертатися як у письмовій формі, так і усно, зокрема, під час особистого прийому громадян працівниками закордонних дипломатичних установ.

Законом встановлено вимоги (стаття 5) до звернення громадян, яке обов’язково має містити інформацію про заявника (прізвище, ім’я, по батькові, адресу проживання). Письмове звернення підписуються заявником із зазначенням дати. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження. Згідно з положеннями Закону (стаття 20) термін розгляду звернень громадян становить один місяць з дати їх надходження, а у випадку необхідності здійснення додаткового вивчення, цей термін розгляду може бути продовжено до 45 днів.

Центральний апарат МЗС і закордонні дипломатичні представництва і надалі докладатимуть усіх зусиль з метою виконання завдання, поставленого керівництвом МЗС і української держави - безумовного і максимального використання усіх повноважень і передбачених законодавством механізмів для ефективного захисту прав і законних інтересів громадян України за кордоном.

 


Консульський відділ Посольства України у Ліванській Республіці
Керівник: Бойко Тетяна Миколаївна
Другий секретар з консульських питань
Адреса:

Гірський Ліван, Баабда, вул. Антуана Ель Раіса,

40268-Бейрут, Ліван

Телефон: +(961)592-19-72 (пн., вт., ср., пт. з 14.00 год. до 16.00 год.) +(961)592-16-68 - телефон гарячої лінії (виключно в разі загрози життю чи загибелі громадян України).
Факс: +(961) 592-19-74
Ел. пошта: emb_lb@mfa.gov.ua
Веб-сайт: http://lebanon.mfa.gov.ua/ua/consular-affairs/FAQ
Графік роботи:

Прийом громадян України

понеділок: з 08.00 год. до 11.00 год. (консульські дії з усіх питань*)

вівторок: з 08.00 год. до 11.00 год. (з паспортних питань*);

середа: з 08.00 год. до 11.00 год. (консульські дії з усіх питань*);

четвер: з 14.00 год. до 16.00 год. (прийом громадян певних категорій – інвалідів, вагітних, тяжкохворих; надання консульсько-правових консультацій зі складних юридичних питань; з питань імміграції та оформлення постійного місця проживання за кордоном);

п’ятниця: з 08.00 год. до 11.00 год. (з паспортних питань*).

* прийом з паспортних питань здійснюється виключно за попереднім записом - понеділок, вівторок, середа, п’ятниця з 14.00 год. до 16.00 год. (05-921-972, 05-921-975).

Видача оформлених документів В И К Л Ю Ч Н О:

Понеділок, вівторок, середа, п’ятниця з 11.00 год. до 12.00 год. 

У неробочий та неприйомний час, у вихідні та святкові дні прийом громадян України проводиться в екстрених випадках: втрата паспортних документів, ДТП, смерть, арешт тощо.

Прийом іноземних громадян та осіб без громадянства

понеділок: з 08.00 год. до 11.00 год.;

середа: з 08.00 год. до 11.00 год.;

п’ятниця: з 08.00 год. до 11.00 год.

 

Межі консульського округу:

Ліванська Республіка, Сирійська Арабська Республіка

Примітки:

Бойко Тетяна Миколаївна - оформлення паспортів, посвідчень особи на повернення в Україну, консульський облік, нотаріальні дії, питання громадянства, витребування документів з України, оформлення постійного місця проживання за кордоном.

Касьянов Юрій Юрійович - візові питання, легалізація документів, засвідчення вірності копій документів, імміграція, питання усиновлення, захист прав громадян України.

Увага!

Інформацію та роз’яснення щодо переважної більшості питань, які виникають у громадян, розміщено в розділі "Консульські питання", зокрема, у підрозділі "Часті питання" http://lebanon.mfa.gov.ua/ua/consular-affairs/FAQ

 

У РАЗІ ВІДСУТНОСТІ ВІДПОВІДІ У ЦЬОМУ РОЗДІЛІ НА ВАШЕ ПИТАННЯ, ПРОСИМО ВІДВІДАТИ КОНСУЛЬСЬКИЙ ПРИЙОМ ЗГІДНО З ВИЗНАЧЕНИМ ГРАФІКОМ ДЛЯ ОТРИМАННЯ КОНСУЛЬСЬКО-ПРАВОВОЇ КОНСУЛЬТАЦІЇ

У телефонному режимі здійснюються В И К Л Ю Ч Н О:

- запис на оформлення паспортних документів,

- прийом звернень з питань організаційного характеру, зокрема, щодо прийому громадян України, які перебувають на території Сирії.

Звернення громадян також приймаються на електронну адресу emb_lb@mfa.gov.ua

Прийом громадян керівником Посольства проводиться у перший понеділок місяця з 10.00 год. до 12.00 год. (за попереднім записом).